Minden embernél azonosíthatóak univerzális szükségletek, ilyen például a biztonság, a közösséghez tartozás, a megbecsülés, vagy az önmegvalósítás. Ezen szükségletek kielégítése erőteljes érzelmi alapon motiválja az ember döntéseit.
Az emberek érzelmi alapon választják ki azt is, hogy hol fognak élni. Persze, fontos a közlekedés, az utak állapota, az ingatlan ára, de végül az fog dönteni, hogy látják-e a jövőjüket az adott helyen. Ez pedig tisztán érzelmi alapú vízió, amit az ott kapott benyomások katalizálnak.
Amikor a Magyar Falu Program felkért bennünket, hogy kommunikációs kampányt készítsünk számukra, akkor ezekre a motiváló érzelmekre alapoztunk és a népszerűsíteni kívánt magyar vidék előnyeit kiemelve, egy lehetséges új otthonként mutattuk be azt a közönségnek.
A kampány fő eleme egy televíziós és online felhasználásra készült animációs film lett. Ennek megvalósítása során olyan képeket rajzoltunk, melyek megteremtik az érzelmi kapcsolatot a vidéki élettel, és az abban rejlő lehetőségekkel.
Találjon otthonra Ön is a magyar vidéken!