Beszerzési referens

Keressük beszerzési referens munkatársunkat azonnali kezdéssel, aki II. kerületi irodánkba, beszerzésekkel és megrendelésekkel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátásával segíti cégünk gördülékeny működését.

Milyen feladatokra számíthatsz a pozícióban:

  • Kapcsolattartás a rendezvényszervezéshez kapcsolódó partnerekkel
  • Hatósági szerveknél meghatalmazás alapján eljárni a vállalkozás és annak ügyfelei nevében,
  • A cég területeit lefogó beszerzési tervének összeállítása,
  • Beszerzési igények vizsgálata, összefogása,
  • Beszerzések megvalósítására irányuló eljárási cselekmények koordinálása,
  • Beszerzések lefolytatása során keletkező adatok rögzítése, nyilvántartás vezetése.

Téged keresünk, ha:

  • Felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezel
  • Preferáltan rendelkezel legalább 2 éves releváns munkatapasztalattal
  • Középfokú angol nyelvtudásod van
  • A MS Office programokat felhasználói szinten ismered
  • Munkádat jellemzi a kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, precizitás és a határidők pontos betartása
  • Önállóan és felelősségteljesen végzed a munkádat
  • Több felé tudod osztani a figyelmed, ha kell – egy egész csapat számít majd a segítségedre,
  • Vidám, közvetlen személyiségnek tartod magad, akit pozitív hozzáállás jellemez

Előnyt jelent, ha rendelkezel a következővel:

  • "B" kategóriás jogosítvány

Mit ajánlunk számodra?

  • Versenyképes bérezés és juttatási csomag
    • Bejárás támogatás nettó 10.500 Ft /hó
    • AYCM sport pass
  • Céges laptop és telefon
  • Dinamikus csapat
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Családbarát munkakörnyezet és kutyabarát iroda
  • Pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat.

Munkavégzés helye:

  • 1022 Budapest, Tövis utca 10.
Pozíció
Önéletrajz feltöltése* (pdf, doc, docx)
az adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárulok adataim további kezeléséhez a jövőbeni nyitott pozíciók betöltése érdekében
carrier_kép

Ügyfeleink