Irodai adminisztrátor

Ügyfélkapcsolati csapatunkba keresünk egy olyan csapatjátékost, aki precizitásával és erős adminisztrációs készségeivel segítené Account managereink mindennapi munkáját.

Mi lesz a feladatod?

  • Account managerek adminisztratív támogatása, teljes adminisztrációs folyamat menedzselése.
  • Az ügynökséghez érkező megrendelésekkel kapcsolatos információk rendszerezése, a kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.
  • Ügyféligények teljesítéshez kapcsolódó munkafolyamatok előkészítése, dokumentálása, nyomon követése.
  • Rendszeres beszámolók, összefoglalók, ajánlatok, szakmai anyagok, prezentációk készítésében való segítségnyújtás.
  • Közreműködés a projektek elszámolásában, adminisztrációjában.
  • Az Account managerek számára egyéb ad-hoc jellegű általános segítségnyújtás a leterheltebb időszakokban.

 

Mit várunk Tőled?

  • 1 év ügyfélkapcsolati vagy adminisztratív munkakörben szerzett munkatapasztalatot,
  • Agilis hozzáállást, megoldásközpontú gondolkodást és ügyfélorientált látásmódot,
  • Hatékony priorizálást, illetve a multitasking is jó ha az erősséged
  • A megnövekedett munkamennyiség mellett is precizen tudsz dolgozni,
  • Kiismered magad az MS Office programokban,
  • Nem állsz hadilábon a határidőkkel,

Nem utolsó sorban pedig a legfontosabb: megbízhatóságot,elkötelezettséget - egy egész csapat számít majd a segítségedre.

 

Mit kínálunk?

A szokásos, amiket már le sem írunk, és még egy kicsit több:

  • rugalmasság,
  • összetartó, segítőkész csapat,
  • hangulatos irodaépület és környezet a II. kerületben, ahová a 4 lábú kedvencedet is magaddal hozhatod.

Valamire kíváncsi vagy még? Küldd el fényképes önéletrajzod és kérdezz tőlünk!

Pozíció
Önéletrajz feltöltése* (pdf, doc, docx)
az adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárulok adataim további kezeléséhez a jövőbeni nyitott pozíciók betöltése érdekében
carrier_kép

Ügyfeleink