Lendületes és akadályokat nem ismerő média csapatunkba keressük elemző guru kollegánkat, ha magadra ismersz, itt a helyed!
Feladatok
Tervezőcsoportok ügyfélkörének napi szintű kiszolgálása célcsoportspecifikus elemzések készítésével
Iparági szoftverek teljes körű használata (Nielsen, Gemius Explorer, TGI /WDBA, Kantar-Hoffmann, AdexPlusXL, AdexSpot XL, egyéb adatkezelő toolok)
Részvétel versenytársi riportok készítésében, kampányadatok kiértékelésében, piaci landscape és stratégiai anyagok összeállításában
Elvárások
Minimum 2-3 éves tapasztalat médiakutatói/piackutatói területen
Főiskolai vagy egyetemi végzettség
Kiváló analitikus és matematikai képességek
Adatbáziskezelési ismeretek
Microsoft Excel, az átlagnál magasabb szintű ismerete
Átfogó piacismeret: iparági szoftverek, médiatrendek ismerete
Ügyfélközpontú, megoldásfókuszú attitűd
Szakmai érdeklődés, tanulás iránti nyitottság
Amit kínálunk
Versenyképes fizetés és juttatási csomag