Ha reklám, hirdetés területen folytatnád karriered, már ismered a területet, de gyorsabb fejlődésre, nagy kampányokra, felelős munkakörre vágysz, és szívesen csatlakoznál egy lendületes és akadályokat nem ismerő csapathoz, itt a helyed!
Feladatok
Szenior médiatervező munkatársak mindennapi munkájának támogatása
Részvétel média-stratégiák kidolgozásában, és médiatervek összeállításában
Médiatulajdonosokkal való egyeztetések
Együttműködés a kreatív divízió tagjaival
Médiakampányok lemenedzselése, nyomon-követése, mert rajtad múlik majd, hogy a megtervezett médiastratégia és médiaterv milyen hatékonyan valósul meg, így mind a kreatív csapat tagjaival, mind a média kapcsolattartóival folyamatos összhangban, őket koordinálva kell fellépned
Részvétel a médiakampányok eredményeit, hatékonyságát összefoglaló prezentációk, elemzések, analitikák és dokumentációk késztésében
Elvárások
Minimum 2 év marketing munkakörben szerezett tapasztalat, az ügynökségi tapasztalat előnyt jelent
Erős statisztikai és elemző affinitás
Precizitás, gyors gondolkodás
Rugalmas munkavégzési stílus, szeresd a pörgést és a minden napi kihívásokat
Kreativitás, pro-aktivitás, talpraesett személyiség
Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek
Csapatszellem
Nem ismersz lehetetlent
Nyitott, tanulni és fejlődni akaró személyiség
Amivel továbbá rendelkezned kell:
Gazdasági vagy kommunikációs területen szerzett felsőfokú végzettség
Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
Erős számítógépes ismeretek (MS Excel és PowerPoint)
Amit kínálunk
Versenyképes fizetés és juttatási csomag