Médiatervező és- vásárló, kampánymenedzser

Ha reklám, hirdetés területen folytatnád karriered, már ismered a területet, de gyorsabb fejlődésre, nagy kampányokra, felelős munkakörre vágysz, és szívesen csatlakoznál egy lendületes és akadályokat nem ismerő csapathoz, itt a helyed! 

Feladatok

Szenior médiatervező munkatársak mindennapi munkájának támogatása

Részvétel média-stratégiák kidolgozásában, és médiatervek összeállításában

Médiatulajdonosokkal való egyeztetések

Együttműködés a kreatív divízió tagjaival

Médiakampányok lemenedzselése, nyomon-követése, mert rajtad múlik majd, hogy a megtervezett médiastratégia és médiaterv milyen hatékonyan valósul meg, így mind a kreatív csapat tagjaival, mind a média kapcsolattartóival folyamatos összhangban, őket koordinálva kell fellépned

Részvétel a médiakampányok eredményeit, hatékonyságát összefoglaló prezentációk, elemzések, analitikák és dokumentációk késztésében

 

Elvárások

Minimum 2 év marketing munkakörben szerezett tapasztalat, az ügynökségi tapasztalat előnyt jelent

Erős statisztikai és elemző affinitás

Precizitás, gyors gondolkodás

Rugalmas munkavégzési stílus, szeresd a pörgést és a minden napi kihívásokat

Kreativitás, pro-aktivitás, talpraesett személyiség

Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek

Csapatszellem

Nem ismersz lehetetlent

Nyitott, tanulni és fejlődni akaró személyiség

 

 

Amivel továbbá rendelkezned kell:

Gazdasági vagy kommunikációs területen szerzett felsőfokú végzettség

Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

Erős számítógépes ismeretek (MS Excel és PowerPoint) 

 

Amit kínálunk

Versenyképes fizetés és juttatási csomag

 

Pozíció
Önéletrajz feltöltése* (pdf, doc, docx)
az adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárulok adataim további kezeléséhez a jövőbeni nyitott pozíciók betöltése érdekében
carrier_kép

Ügyfeleink