Integrált reklám- és médiaügynökség keres alábbi pozícióra jelöltet:
Érdekel hányan olvassák, nézik, keresik kik, hol és miért? Téged keresünk, ha érdekel egy médiaügynökség változatos projektjeihez kapcsolódó médiakutatás és trendelemzés feladatok ellátása, a divízióvezető munkájának támogatása. Téged keresünk, ha nem vagy kocka gondolkodású, jól veszed, ha nem standardizálási folyamatok és megoldások mentén kell mindig mozognod, jellemző rád az együttműködő és lényegre törő kommunikáció. Legerősebb skilled az analitikus gondolkodás, a dolgok megvizsgálása különböző szemlélettel, élvezed az önálló munkavégzést és az elemzői munkához tartozó elengedhetetlen precizitást. A fejlődés, kíváncsiság valódi és fontos értékrend számodra, az önfejlesztő szemlélet, kérdezz-felelek, visszacsatolások alapú kommunikáció inspirál. Szívesen mutatod meg elemzői készségedet háttérfeladatok, szakmai tartalomgyártás, a cégcsoport egészét érintő stratégia és szervezetfejlesztési programjaiban egy 3 fős szakmai csoport tagjaként.
Feladataid lesznek:
- Offline és online média hatékonysági elemzések támogatása adatelemzési, médiakutatási és adatbányászati feladatokkal iparági közönmérés szoftverek használatával
- Médiakutatási háttér elemzések készítése mindennemű média és digitális metrikák, módszertanok és alapfogalmak ismeretében
- Háttéranyagok, elemzések előkészítése a kommunikáció, reklám és média világából primer és szekunder adatok, valamint desk research módszerekkel
- Közönségmérés és médiakutatási szoftverek folyamatos használata, advanced felhasználói szinten, a különböző modulok és módszertanok ismerete, oktatási rendszerbe való integrálása
- A hazai médiapiac, valamint a kommunikációs szektort érintő kutatások folyamatos vizsgálata, összefoglalók készítése egyedi témakör mentén
- Fogyasztói szegmentációk készítése, az egyes termékek, kampányok eredményeinek elemzése, potenciális célközönség szegmentálása
- A vezető napi munkájának támogatása stratégia, médiakutatás, reputáció és szervezetfejlesztés témaköreiben
- Szakmai előrehaladáshoz szükséges optimális ütemterv és határidők kijelölése, mentoring és szakmai fejlődéshez szükséges kérések megfogalmazása
Eszközök, rendszerek, amiket használnod kell:
- Médiakutatási és közönségmérés szoftverek teljes körű advanced módszertani ismerete, használata (Kantar Hoffmann, TGI-WDBA2, Nielsen, Gemius Audience, AdexPLusXL)
- Pro szintű MS Office készségek, tool és rendszerszemlélet az egyes eszközök és modulok között, professzionális elemzői és adatvizualizációs készségek
Téged keresünk, amennyiben:
- Minimum 2-3 éves tapasztalat piacelemző, médiakutató, business analyst vagy médiatervező/vásárló munkakörben
- Média és kommunikációs analitikus nyelvezet, metrikák, KPI-ok, definíciók ismerete
- Szövegértés, szintetizáló és adatvizualizációs készség - az adatok, eredmények megfelelő átadásához
- A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs, koordinációs, nyilvántartási feladatok elvégzése
Amit kínálunk:
- szép környezet Budapesten a II. kerületben
- gyerek- és kutyabarát munkahely
- pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat
- versenyképes fizetés és juttatási csomag: 13. havi fizetés, bejárási támogatás, MKB SZÉP kártya
- céges laptop és telefon
- home office lehetőség
Ha látod magad ebben a pozícióban, töltsd ki az űrlapot és juttasd el hozzánk az önéletrajzodat!