Kihívásokat kereső, csapatban gondolkodó, innovatív emberek – ha három fogalmat kellene említeni, akkor ezekkel a szavakkal írhatók le leginkább a kommunikációs döntéshozók, szakemberek és munkatársak. Különleges helyzetben, a legmodernebb technikai megoldásokat felhasználva, tudatosan hozta kellemetlen helyzetbe több kommunikációipari esemény, közte az Internet Hungary és a Brandfestival résztvevőit egy kutatócsapat. És az eredmény?
A magyar választók mellett az amerikaiak többsége is azt állítja: döntésekor a politikai jelölt neme nem számít – ez derült ki a Lounge Group reprezentatív kutatásából.
Szerdán beiktatják az új amerikai elnököt, amihez rengeteg hagyomány – köztük parádé, beszédek és még bál is – társul. Mindez idén, a pandémiás helyzet miatt visszafogottban alakul, kevés jegyet osztanak ki, és valószínűleg kevesebb sztár is vesz részt a rendezvényen.
Szülők, család, barátok – hagyományosan ők a legfontosabbak az életünkben. Más tekintetben is ők végeznek az élen, pedig abban a versenyben celebekkel, vállalkozókkal, cégekkel és vallási vezetőkkel veszik fel a harcot: ők a legbefolyásosabbak a politikai véleményformálásunkban is! Legalábbis egy közelmúltbeli, az Egyesült Államokban és idehaza párhuzamosan zajló kutatás szerint, amiből az is kiderül, van egy olyan dolog, amit a magyarok még a szabad döntéshozatalnál is fontosabbnak tartanak.