Integrált reklám- és médiaügynökség keres az alábbi pozícióra jelöltet:
Érdekel hogyan hat a digitalizáció a kommunikációra, hatékonyságra, fogyasztókra vagy ránk felhasználókra? Téged keresünk, ha érdekel egy médiaügynökség változatos projekteihez kapcsolódó digitális trendelemző feladatok ellátása, a divízióvezető munkájának támogatása. Téged keresünk, ha digitális tool függő vagy, mindennemű innováció, adat, kommunikációhoz kapcsolódó technológia és elemzés érdekel. Otthonosan mozogsz a digitális világban, szeretsz elmélyülni az egyes közösségi platformokban, érdekel az ebben rejlő ökoszisztéma, szívesen írsz, elemzel. Számodra természetes, hogy nem csak standardizált folyamatok és megoldások mentén kell mozognod, folyamatosan figyeled mi történik a világban, jellemző Rád az együttműködő és nyitott kommunikáció. Legerősebb skilled a digitális analitika, szemlélet, ugyanakkor kritikusan szemléled a digitalizáció pozitív és kevésbé pozitív hatásait. Az elemző trend munkához elengedtethetetlen mélység, adatvizualizáció, fejlődés, kíváncsiság valódi fontos értékrendek Számodra. Szívesen mutatod meg készségedet különféle szakmai prezentációkban, témafeldolgozásban és a cégcsoport egészét érintő digitális tudásmegosztást építő programjában egy 3 fős szakmai csapat tagjaként.
Milyen feladatok várnak rád:
- Kommunikáció és online trend elemzések nemzetközi és hazai szaksajtó, reklám és média világából primer és szekunder adatok, valamint desk research módszerekkel - ezekből készített prezentációk, összefoglalók, riportok készítése
- Digitális Közönségmérés és analitika rendszerek használata, advanced ismeret a digitális mérés technológiákban, különböző modulok ismerete, oktatási rendszerbe való integrálása
- Innovációs és általános online tool-ok feltérképezése, automatizálást vagy napi munkát segítő rendszerekre javaslattétel, kutatási dashboard-ok potenciális fejlesztése
- A vezető napi munkájának támogatása stratégia, médiakutatás, reputáció és szervezetfejlesztés témaköreiben digitális aspektusból
- Házon belüli digitális tudásmenedzsment kiépítése, learning and development rendszerbe való integrálása, e-learning videók projekt menedzsmentje
- Ügyfél kommunikációhoz kapcsolódóan digitális stratégiát támogató anyagok kialakításában való részvétel együttműködve a digitális tervezői csapatokkal
Eszközök, rendszereket, amiket használnod kell:
- Digitális közönségmérés tool-ok, modulok ismerete (Gemius audience, adReal), Google Analytics, platformokhoz kapcsolódó digitális mérési rendszerek működése
- Magas szintű MS Office készségek, tool és rendszerszemlélet az egyes online eszközök és platformok között, AI iránti nyitottság, angol szövegértelmezési skill
A pozícióhoz tartozó elvárások:
- Minimum 2-3 éves digitális tapasztalat elsősorban kommunikációs szektorból, média vagy reklámügynökség, marketing és ügyfél oldalról
- Média és online kommunikációs analitikus tudás mérési metrikák, KPI-ok, definíciók ismerete, szakmai blogok kutatások, források ismerete
- Online kommunikáció szövegértés, szintetizáló és adatvizualizációs készség - az adatok, eredmények megfelelő átadásához, nemzetközi kutatások fordítása és összegzése
Amit kínálunk:
- szép környezet Budapesten a II. kerületben
- gyerek- és kutyabarát munkahely
- pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat
- versenyképes fizetés és juttatási csomag: 13. havi fizetés, bejárási támogatás, MKB SZÉP kártya
- céges laptop és telefon
- home office lehetőség
Ha látod magad ebben a pozícióban, töltsd ki az űrlapot és juttasd el hozzánk az önéletrajzodat!