Digitális specialista

Otthonosan mozogsz a digitális világban, szeretnél elmélyülni a digitális média egyes platformjaiban, érdekel az ebben rejlő ökoszisztéma? Akkor ez a lehetőség Rád vár! Csatlakozz hozzánk, ha piacképes digitális és analitikus ismerettel rendelkezel az egyes platformok működéséről (display, PPC, közösségi média, programmatic audio, influencer). Mindezen gyakorlati ismereteidet és analitikus tudásodat szívesen megmutatod elemzésekben, ügyfél prezentációkban, riportokban, szívesen veszel részt ilyen irányú fejlesztésekben.

Leendő kollégánk támogatja az ügyfelek digitális kommunikációs terveinek kialakítását, az ügyfél brief-től kezdve a tervezés egyes pontjaihoz tartozó platform és csatorna mix kialakítását, azok alátámasztását, értékelését, együttműködve a tervező és specialista kollégákkal.

Feladataid lesznek:

  • Online kampányok stratégiai tervezése, főként display, programmatic, PPC és social media csatornák bevonásával
  • Kapcsolattartás kiemelt ügyfelekkel, kiadókkal, vállalati partnerekkel
  • Csapattámogatás kampány optimalizáció, az eredmények felügyelete és folyamatos javítása, javaslatok megfogalmazása érdekében (havi szintű statisztikák, elemzések, post-buy riportok készítése, best practice figyelés, tudásmegosztás)

Téged keresünk, amennyiben:

  • Legalább 3-5 éves digitális tapasztalattal rendelkezel elsősorban kommunikációs szektorból
  • Széleskörűek a digitális médiapiaci ismereteid hazai és nemzetközi fronton
  • Felsőfokú végzettséged van, nem okoz problémát az angol nyelv használata
  • Pontos és precíz vagy az analikát illetően, és ezt a szemléletet képviseled minden feladatban
  • Önállóan tudod kezelni a párhuzamosan futó feladatokat prioritás, time management és kollaborációk tekintetében, "can-do" hozzáállással párosulva
  • Digitális rendszerszemlélettel rendelkezel, platform sajátosságok analitikus ismerete, jogi szabályozások
  • Otthonosan mozogsz a digitális analitikában, adszerver riportok értelmezésében, ismeretében (pl. Gemius DirectEffect)
  • Kezeled a különféle digitális közönségmérés tool-okat, modulokat (pl. Gemius audience, adReal)
  • Programmatic/performance kampányokkal kapcsolatos tapasztalattal rendelkezel, a landig oldallal kapcsolatos kihívások, a konvezió optimalizálás nem idegen terep
  • Webanalitikai alapismeretekkel rendelkezel, előny Google Skillshop vizsgák teljesítése, Google Analytics tapasztalat
  • Nyitott vagy a trendek, piaci újdonságok azonosítására, lekövetésére
  • Adat vizualizáció, dashboard (pl. Supermetrics) használatát fontosnak tartod
  • Digitális terminológiák értése/használata természetes számodra

Amit kínálunk:

  • szép környezet Budapesten a II. kerületben
  • gyerek- és kutyabarát munkahely 
  • pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat
  • versenyképes fizetés és juttatási csomag: 13. havi fizetés, bejárási támogatás, MKB SZÉP kártya
  • céges laptop és telefon
  • home office lehetőség

Ha látod magad ebben a pozícióban, töltsd ki az űrlapot és juttasd el hozzánk az önéletrajzodat!

Pozíció
Önéletrajz feltöltése* (pdf, doc, docx)
az adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárulok adataim további kezeléséhez a jövőbeni nyitott pozíciók betöltése érdekében
carrier_kép

Ügyfeleink