A Lounge Design 2004-ben alakult. A 100%-ban magyar tulajdonú vállalat mára diverzifikált szolgáltatási portfólióval rendelkező, full service ügynökséggé bővült. Az ötletek megálmodásától azok megvalósításáig segíti Ügyfeleit, legyen szó kreatív anyagok tervezéséről, nyomdai, online anyagok, felületek készítéséről, reklámfilm kidolgozásáról és gyártásáról, komplex kampányok kivitelezéséről.

 

Ügyfeleink között megtalálhatók hazai és külföldi tulajdonú vállalatok, illetve a kormányzat és a közigazgatás intézményei. Ügynökségünk integrált, 360 fokos reklámkampányok stratégiai tervezésén és megvalósításán túl az Európai Unió által támogatott kommunikációs projektek terén is komoly sikereket könyvelhetett el az elmúlt évek során. Célunk immáron 17 éve ugyanaz: minden megbízással maradandót alkotni. 

 

Szolgáltatásaink

piackutatás

Piackutatás és közönségmérés

(Kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek).

kommunikáció

Kommunikációs és kreatív stratégiák kidolgozása

kreatív_anyagok

Kreatív anyagok, felületek tervezése és megvalósítása

nyomdai

Nyomdai előkészítés, szervezés, kivitelezés

weboldalak

Weboldalak, digitális média felületek, applikációk tervezése, fejlesztése

reklamfilm

Reklámfilm koncepció kidolgozás, gyártásvezetés

Hogyan?

piackutatás és közönségmérés

Munkánkat speciális kutatások, szoftverek és meghatározó döntési modellek alapján végezzük. Cégfilozófiánk, hogy mindennemű marketingkommunikációs aktivitást analitikus irányból közelítsünk meg, és egzakt stratégiai alapokra helyezzünk. Az adatok elemzését követően, kidolgozzuk az irányadó koncepciót, amelyben rögzítjük az elemzés által meghatározott értékeket. A stratégiának tartalmaznia kell a célkitűzéseket, a termék-pozícionálást, az egyedi terméktulajdonságokat, a célcsoportspecifikus üzeneteket és a csatornákat, amelyeken meg akarjuk szólítani a közönséget, valamint egy akciótervet.

kreatívok tervezése és megvalósítása

Munkánkat speciális kutatások, szoftverek és meghatározó döntési modellek alapján végezzük. Cégfilozófiánk, hogy mindennemű marketingkommunikációs aktivitást analitikus irányból közelítsünk meg, és egzakt stratégiai alapokra helyezzünk. Az adatok elemzését követően, kidolgozzuk az irányadó koncepciót, amelyben rögzítjük az elemzés által meghatározott értékeket. A stratégiának tartalmaznia kell a célkitűzéseket, a termék-pozícionálást, az egyedi terméktulajdonságokat, a célcsoportspecifikus üzeneteket és a csatornákat, amelyeken meg akarjuk szólítani a közönséget, valamint egy akciótervet.

produkció

Munkánkat speciális kutatások, szoftverek és meghatározó döntési modellek alapján végezzük. Cégfilozófiánk, hogy mindennemű marketingkommunikációs aktivitást analitikus irányból közelítsünk meg, és egzakt stratégiai alapokra helyezzünk. Az adatok elemzését követően, kidolgozzuk az irányadó koncepciót, amelyben rögzítjük az elemzés által meghatározott értékeket. A stratégiának tartalmaznia kell a célkitűzéseket, a termék-pozícionálást, az egyedi terméktulajdonságokat, a célcsoportspecifikus üzeneteket és a csatornákat, amelyeken meg akarjuk szólítani a közönséget, valamint egy akciótervet.

végrehajtás

Munkánkat speciális kutatások, szoftverek és meghatározó döntési modellek alapján végezzük. Cégfilozófiánk, hogy mindennemű marketingkommunikációs aktivitást analitikus irányból közelítsünk meg, és egzakt stratégiai alapokra helyezzünk. Az adatok elemzését követően, kidolgozzuk az irányadó koncepciót, amelyben rögzítjük az elemzés által meghatározott értékeket. A stratégiának tartalmaznia kell a célkitűzéseket, a termék-pozícionálást, az egyedi terméktulajdonságokat, a célcsoportspecifikus üzeneteket és a csatornákat, amelyeken meg akarjuk szólítani a közönséget, valamint egy akciótervet.

auditálás

Munkánkat speciális kutatások, szoftverek és meghatározó döntési modellek alapján végezzük. Cégfilozófiánk, hogy mindennemű marketingkommunikációs aktivitást analitikus irányból közelítsünk meg, és egzakt stratégiai alapokra helyezzünk. Az adatok elemzését követően, kidolgozzuk az irányadó koncepciót, amelyben rögzítjük az elemzés által meghatározott értékeket. A stratégiának tartalmaznia kell a célkitűzéseket, a termék-pozícionálást, az egyedi terméktulajdonságokat, a célcsoportspecifikus üzeneteket és a csatornákat, amelyeken meg akarjuk szólítani a közönséget, valamint egy akciótervet.

Ügyfeleink