A digitális forradalom nem csupán új technológiákat hozott, hanem alapjaiban rendezte át a közösségi élmények, hagyományok és identitások struktúráját is. Generatív algoritmusok írják újra a történeteinket, formálják közös emlékezetünket, és módosítják a kulturális kódokat. De vajon mi marad a húsvéti locsolkodásból, ha a lovaskocsit már csak bluetooth hangszóró helyettesíti, és a közösségi rítusokat globális trendek írják felül? Vajon pusztán nosztalgia-e, ha hiányoznak a régi közös szokások, vagy valóban veszélybe kerülhetnek az emberi érzések és kapcsolatok, miközben a mesterséges intelligencia és a piac diktálja a ritmust?
Az influenszer marketing 2025-ben olyan, mintha egy állandóan változó hullámon próbálnánk egyensúlyozni. Aki nem figyel és nem alkalmazkodik, könnyen elveszítheti a lendületét, és el is merülhet. A siker kulcsa ma a hitelesség, a minőségi tartalom és a közönség valódi elköteleződése – erre hívja fel a figyelmet az új L20 podcast epizód két vendége, Dobai Attila, tartalomgyártó és influenszer menedzser, valamint digitális vezetőnk, Dejcző Alexandra.
Projektjeink ismét a nemzetközi élvonalban bizonyítottak: nyolc díjat hoztunk el a 2025-ös Eventex Awards-ról.
Botond Szabolcs, a Visual Europe Group alapító-vezérigazgatója csatlakozik az Eventex Awards 2025 szakmai testületéhez, hogy segítse a nemzetközi eseményipar legkiemelkedőbb projektjeinek értékelését.