Híreink

Mire vágynak az amerikai választók?

Demográfiai csoportoktól függetlenül tapintható a pesszimizmus az Egyesült Államokban: tavaly a harag (31,6 százalék), a félelem (27,1 százalék) és a szomorúság (12,3 százalék) volt leginkább jellemző az amerikai társadalomra – derül ki az amerikai Cygnal közvéleménykutató tavalyi és idei kutatásának összehasonlításából.

Részletek

Marketing és a pandémia – mi történt az elmúlt másfél évben?

Mi volt az elmúlt másfél év legfontosabb történése a marketing világában? – merül fel a kérdés a Lounge Group és a Magyar Marketing Szövetség közösen fejlesztett platformján, a Summit Play-en publikált első exkluzív tartalmakból.

Részletek

A reklámokat is átalakította a járvány

Különleges eseményre gyűlnek össze a marketing és az üzleti élet legfontosabb hazai képviselői szeptember 16-án. A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén egy különleges, online tudásbázissal egészül ki.

Részletek

Globális kampány megvalósításában vett részt a MediaDynamics!

Cégcsoportunk tagja, a Media Dynamics a MediaPlusInternational hálózat partnereként hozza el hazánkba a De’Longhi első nemzetközi kampányát.
A De’Longhi egy világsztárt választott márkanagykövetének!

Részletek

Ügyfeleink