Híreink

Receptek a kesztyűtartóból : gasztro úti kalauz pár kattintásra

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. új kampánya keretében e-book receptkönyv, influencer-együttműködés, újságírói látványfőzés és egy videósorozat is szerepet kap. A cél, hogy minden rendelkezésre álljon a komfortos és élménygazdag utazáshoz.

Részletek

A fogadás sikeréhez több kell a szerencsénél

A Szerencsejáték Zrt. a hazánkban is egyre népszerűbb sportfogadás területén indít új kampányt, amelynek arca Milák Kristóf, világbajnok úszó. A kampányt a Lounge Group készítette.

Részletek

Kis karácsony, nagy karácsony – újragondolva

A Szerencsejáték Zrt. legújabb kampányán keresztül egy jó ügyet is támogathat az, aki a Nagykarácsony sorsjegyből vásárol. A 360 fokos kampány termékének bevételének egy részéből befogadó (inkluzív) játszóterek építése és ezzel a fogyatékossággal élő gyermekek integrációja a cél. A kampány megvalósításán a Lounge Group dolgozott.

Részletek

Nemzetközi PR-verseny shortlistjén a Lounge Communication kampánya

Az Eventiada IPRA Golden World Awards 2019-es kiírásán a Lounge Communication nevezése a „Best Social Project” kategória shortlistjére került. „A Föld sem eldobható” („There is No Second-Hand Earth”) szemléletformáló kampány a Jófogás.hu-t üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft. megbízásából készült.

Részletek

Ügyfeleink