Híreink

Kik lendítik fel a hazai turizmust és hogyan pünkösdölünk az idén?

Főképp a fiatalok azok, akik már a következő hazai úticélon gondolkodnak, derült ki egy friss kutatásból, melyet a Lounge Group készített a Magyar Turisztikai Ügynökség részére. Az is kiderült, kikkel és hova tervezünk utazást a közeljövőben.

Részletek

Agresszió az utakon? – A felelőtlenség könnyen életekbe kerülhet

A vezetés közbeni agresszív viselkedés komoly problémát jelent, nemcsak az autópályákon, de negatív hatása a városi környezetben is tapasztalható. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. szeretné felhívni az autósok figyelmét arra, hogy a szabályok be nem tartása könnyen életekbe kerülhet. A Lounge Group PR divíziója ebben a figyelemfelhívó kampányban vállalt szerepet.

Részletek

A tenger helyett vidékre vágynak a magyarok

A változások világosan mutatják: ezen a nyáron inkább vidékre, mint a tengerhez utaznának a magyarok - derül ki Lounge Group összefoglalójából, melyet a Magyar Turisztikai Ügynökség megbízásából készített.

Részletek

Születésnapra egy 3500 m2-es repülőtéri installáció?

Hazánk legnagyobb nemzetközi repülőterének, „Magyarország kapujának” PR-kommunikációján dolgozni különleges megtiszteltetés, hiszen a Budapest Airport hatalmas kihívásokat és számtalan izgalmas lehetőséget is tartogat. Ki ne szeretne például egy komplett futópályát a saját terepasztalaként használni egy monstre születésnapi installációhoz?

 

Részletek

Ügyfeleink