Híreink

Egy apró trükk, hogy az interneten is elsők lehessünk - Miért fontos minden cégnek a SEO?

A 2020-as év a padémia és a karantén éve. Azonban a sok rossz élmény mellett számos pozitív változás is történt: a speciális helyzet hatására felgyorsult a digitalizációs folyamat, és olyanok is elkezdték használni rendszeresebben az online eszközöket, akik korábban kevésbé alkalmazták azokat.  Ezért az online eredményeket is jobban vizsgálták a cégek.

Részletek

MVM ZENERGIA 2020

Közel 2000 néző ült az idei MVM ZENERGIA virtuális soraiban. A koncert kulisszatitkairól soha nem hallott történeteket mesélünk!

Részletek

Szuper aranyos kampányban segítjük a Jófogást

A Jófogás az állatszaporítók kitiltását követően folytatja a hazai menhelyek segítésére irányuló tevékenységét. A vállalat számára a hontalan állatok augusztus 16-án tartott világnapja alkalmából összeállítottuk Magyarország menhelytérképét, míg a nyomtatott és digitális formátumban összeállított kiadványunkkal a felelős kutya-örökbefogadásra buzdítjuk azokat, akiknek megfordult a fejében egy négylábú családtag beszerzése.  

Részletek

Tudni illik, hogy mit illik! - Csatornaillemtan-kampányt indított a DRV Zrt.

Sok esetben, amit eleinte apróságnak gondolunk, azzal később nagy bajt is okozhatunk. Ilyen például a WC-be dobott vattapamacs, vagy a lefolyóba öntött sütőolaj. Ezek nem csak hogy nem tűnnek el nyom nélkül, de komoly problémát okoznak a csatornahálózatban. A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. minden korosztályt megszólító csatornaillemtan-kampányát az alapkoncepciótól az ötletek megvalósításáig a Lounge Group PR-divíziója, a Lounge Communication támogatta.

Részletek

Ügyfeleink