A kommunikációs, stratégiai, médiatervezési és vásárlási feladatokra specializálódott Media Dynamics-nél egyaránt foglalkozunk integrált marketingkommunikációs médiakampányok teljeskörű tervezésével, megvalósításával és optimalizálásával is. Az összetett piaci igények kielégítésére a klasszikus ATL kommunikáció mellett ügyfélre szabott, egyedi megjelenési lehetőségeket, felületeket és kutatásokat is kínálunk. A kreatív anyagok és egyéb tartalmak megalkotásának folyamataiban is hasznos tanácsokat nyújtunk a megfelelő médiumok megtalálásához. Alapelvünk a vevőközpontú kereskedelmi látásmód, valamint a folyamatos, innovációalapú kutatás- és szolgálatfejlesztés, amely támogatja ügyfeleinket üzleti sikereik elérésében.

 

Mindenki, aki megszólal, valamilyen felületen teszi ezt. És ez a felület jelentősen befolyásolja az előzetes elvárásokat, illetve irányt szab a kommunikáció jövőjére nézve. Azt gondoljuk, hogy a csatornaválasztás ugyanúgy a kommunikáció része, mint a stílus vagy a tartalom - és mi hozzáteszünk ehhez, sőt, segítségünkkel árnyaltabb és kifejezőbb lehet egy kommunikáció. A megfelelő helyet és időt megtalálni – ez a mi feladatunk.

translation.fe.title.services

  • Marketingkommunikációs és médiastratégiai tanácsadás
  • Kommunikációs stratégiák tervezése és megvalósítása
  • Integrált marketingkommunikációs kampányok
  • Taktikai médiatervezés- és vásárlás
  • Klasszikus ATL kampányok
  • Digitális és közösségi média kampányok
  • Komplex kampány menedzsment és optimalizálás
  • Média- és fogyasztási kutatások, versenytárselemzések

translation.fe.title.customers