PODCAST

Az L20 a Lounge Group 2020-ban indult podcast sorozata. Az első részek életrehívója a cégcsoport nagyszabású, USA-ban és Magyarországon párhuzamosan végzett, az amerikai elnökválasztás kapcsán készült kutatása volt. A részenként átlagosan 10 000 hallgatót vonzó csatorna időközben akkora sikerre tett szert, hogy az L20 a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor műsorában is önálló műsorblokkot kapott. A Lounge Group és Jazzy Rádió értékteremtő céllal létrejött együttműködése nyomán a Márkamonitorban is elinduló L20 marketingkommunikációs blokk kéthetente szerdánként, 19 órakor jelentkezik a 90.9 Jazzy Rádión. Hallgasd meg alább az ezekből és saját tartalmainkból összeállított izgalmas L20 podcast adásokat, hogy a napod új tudással, értékes gondolatmorzsákkal gyarapodjon – mindössze 20 perc alatt. Mert az L20 ezért készül Neked!

L2O

L20 - Influenszerek a politikában #001

EZENNEL ELINDUL A LOUNGE GROUP PODCAST SOROZATA, AZ L20!
20 perc izgalmas beszélgetés, hogy jobb legyen a napod!
Az 1. részben az amerikai elnökválasztás pszichológiája mögé tekintünk friss nemzetközi kutatásunk segítségével.
Például igaz, hogy kiskori neurológiai fejlődésünk során már alakul, hogy felnőttként mely pártra szavazunk majd?
Influenszerek a politikában - erről beszélgetünk Szabó Zsófiával, a Lounge Group kutatási divízióvezetőjével és Demeter András szociálpszichológussal.

  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 - Média az amerikai elnökválasztás mögött #002

Los Angelesből kapcsoljuk egyik vendégünket 2. podcast adásunkban!
Az amerikai elnökválasztásról beszélgetünk és a médiáról, amelynek meghatározó szerepe van a kampány alatt is. De hol tájékozódunk, ha politikáról van szó? Még mindig a TV az első hírforrás? Vagy leváltja az internet? Hollywoodból és Budapestről jelentkezünk Hidvégi Krisztinával, a Lounge Group médiaigazgatójával és Gábor Lukóczki televíziós újságíróval, a közmédia amerikai tudósítójával. Kövesd az L20 podcastet, izgalmas lesz!
  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 - Hogyan (nem) politizálunk #003

Ilyen témákról még sosem beszéltünk... De most megtesszük!
Itt van kendőzetlenül őszinte, legújabb podcast adásunk. Los Angelesből és Budapestről jelentkezünk a beszélgetéssel, amiben olyan kérdésekről lesz szó, mint például:
- polgárháborús helyzet van-e az USA-ban?
- Elfogadnánk-e egy női államfőt? És az amerikaiak?
- Valóban tabu téma Magyarországon a politika?
- Politizálhat prédikációjában a pap?
Több ezer kilométert átívelő, izgalmas beszélgetést ígérhetünk az L20 legújabb részében.

  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 – Így kommunikálnak a politikusok - #004

Egy washingtoni tanulmányút sosem hallott tapasztalatai és számos izgalmas megfigyelés a retorikáról: nem vitás, a mai podcast tele lesz különleges témákkal. Így például az is kiderül, mennyire kommunikál másként egy amerikai és egy magyar politikus. Halljuk a kendőzetlenül őszinte válaszokat!

  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 – Mesterséges intelligencia és pandémia - #005

Megdöbbentő információk új podcastünkben! Egy Szilícium-völgyben élő mesterséges intelligencia szakértővel és egy amerikai kultúrát kutató szakemberrel beszélgetünk jelenről és jövőről. Hol tart a mesterséges intelligencia és kiválthatja-e munkahelyeinket? Milyen hatással lesz a járványhelyzet az amerikai emberek életére? Miért készítenek megfigyelő számítógépes programokat a home office miatt és mennyire van közel, hogy a politikai választásokat mesterséges intelligencia irányítsa?
Egy egyedülálló, nagyon izgalmas beszélgetést ígérhetünk, csak itt, az L20 legújabb részében!
  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 - Social media szokásaink #006

Társkeresés LinkedIn-en, hirdetés TikTok-on: izgalmas témák, amelyekről az L20 legújabb adásában beszélgetünk. A Lounge Group podcast sorozatában Kelemen Zsolt, a cégcsoport Head of Digital szakembere beszél egy olyan ország social media szokásairól, ahol csak a Facebook-on 6,3 millió magyar felhasználható található meg.
Vajon mi lesz a jövő közösségi média platformja és mennyire vagyunk jelenleg biztonságban?
Az L20 az online tér mellett rádiós blokkot is kapott a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor műsorában.
Hallgasd hosszabb beszélgetéseinket minden második szerdán 19 órakor a 90.9 Jazzy Rádión és kövesd 20 perces podcast adásainkat is és töltekezz új tudással ezen az oldalon! 

  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 (Márka)biztonságban vagyunk? #007

(Márka)biztonságban vagyunk? Pár éve még a legnagyobb világmárkák hirdetései véletlenszerűen jelenhettek meg terrorszervezekhez köthető tartalmak mellett, ma már ez ellen több felületen programok védik a hirdetőket. Az L20 podcast legújabb részében egy olyan magyar brand safety fejlesztésről is beszélünk, amely már 18 idegennyelven „őrzi” egy adott cég márkáját az online térben. A modell érti az iróniát és a szarkazmust, valamint listát készít a biztonságos és nem biztonságos tartalmakról. Miért állította le többszász cég a hirdetéseit pár éve a Youtube-on és hol tartunk most a márkabiztonságban? A Dot Creative két szakembere, Kassitzky Attila ügyvezető igazgató és Papp Zoltán médiaigazgató vezet be minket a brand safety titkaiba az L20 legújabb részében!

  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

L20 - Online rendezvények színfalai mögött #008

Megyünk idén rendezvényre? Egy rendkívül aktuális kérdést válaszolnak meg szakértők az L20 legújabb részében. Hawaii ing, élő koncert és fesztivál: olyan szavak amelyeket lassan egy éve nem használunk, most a beszélgetésben viszont előjönnek. Ha ma meghallgatnál egy optimista, a rendezvények színfalai mögé tekintő podcast adást, ez legyen az!
Vendégek Juhász Diána médiacsapatvezető a Lounge Grouptól és Simonics Pál, a Moonlight Event ügyfélkapcsolati igazgatója. 

  • SoundCloud
  • Spotify
  • Facebook
undefined

Ügyfeleink