A tavalyi évhez hasonlóan a Szerencsejáték Zrt. idén is megrendezi a Szuperkoncertet. Az esemény apropóját a társaság egyik legemblematikusabb játéka, a Skandináv lottó huszadik születésnapja adja. A Hősök terén megrendezésre kerülő ingyenes Szuperkoncerten Bryan Adams szórakoztatja a közönséget. A Szuperkoncert reklámkampányát a Lounge Group tervezte – nézzünk kicsit az óriásplakátok, rádiók és tévés hirdetések mögé!
Ha a cikk olvasója már most hangosan dúdolja a kanadai énekes-zeneszerző „Summer of 69” című számát – vagy éppen azért, mert még nem – gyorsan írja fel: szeptember 28. 18 óra, Hősök tere.
Előbbi koordináták helyszínén először a Wellhello, majd maga Bryan Adams szórakoztatja a közönséget. A Szuperkoncert ingyenes, ráadásul a kibővített mobillelátókkal külön gondoltak a fogyatékossággal élő koncertezőkre is.
Mindez csodásan hangzik – sóhajthat fel boldogan az olvasó és éppen ez a nehézség, amikor a feladat megérkezik egy marketingkommunikációs ügynökséghez. Látványos kreatívokat tervezni ehhez a kampányhoz különösen nagy feladat volt, a Lounge Group-nál is számos szakember dolgozott rajta. A végeredmény újságok lapjain, óriásplakátok, citylight plakátok, online hirdetések mellett a TV-ben látható, a rádióban hallható.
A Szerencsejáték Zrt. fontos célkitűzése volt, hogy a kampány a Skandináv lottó 20 éves születésnapját éppúgy megjelenítse, mint a köré szervezett Szuperkoncertet. Ezt kétféle kreatívval érték el az ügynökség szakemberei.
Persze kampánytervezés ide vagy oda, a világsztárok esetében előbb-utóbb mindig felmerül a kérdés: milyen kulisszatitkokat tudhatunk meg a nagyszabású rendezvényről?
A Szerencsejáték Zrt. annyit elárult, hogy a két Grammy-díjjal és öt Oscar-díj jelöléssel bíró énekes amerikai turnéját szakítja meg a budapesti fellépés kedvéért és kifejezetten erre az estére tervezett exkluzív színpadképpel és technikával készül a magyar közönségnek. Ezen kívül más érdekességeket is elárulnak majd a színfalak mögött zajló eseményekből – mindezt azonban később, a Szerencsejáték Zrt. social felületein olvashatjuk el.
Amíg ezt és a koncertet izgatottan várjuk, addig megcsodálhatjuk a koncerthez készített kreatívokat – és persze izzíthatjuk Youtube-on a többórás Bryan Adams mixeket.