Kamerák előtt osztották ki a gyémántdíjakat - Lapozd végig a képtárat!

date 2021. február 19.

Február közepén két napos forgatással egybekötve osztották ki a 2020-as Marketing Diamond Awards-ot, a legszigorúbb járványügyi előírásokat betartva. Az idén rekord mennyiségű, 125 pályázat kapcsán összesen 94 gyémántdíjat osztott ki a neves szakmai zsűri. A díjátadón kiderült, hogy voltak, akik hangosan sikítva, míg mások a teljes munkanap félbeszakításával ünnepelték az eredményhirdetést.

A Magyar Marketing Szövetség alapította Marketing Diamond Awards kapcsán most első ízben működött közre a Lounge Group ügynökség, ennek okán pedig egy különleges videós adatbázis született a versenyről, ahol először a pályázókat, most pedig a díjazottakat ismerheti meg a közönség.

A járványhelyzetre való tekintettel a díjátadó speciális körülmények között zajlott: a Magyar Marketing Szövetség tágas tárgyalójában maximum hárman vehették át a díjat, amelyet a gyémántdíjasoknak a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatója, Katona Norbert, míg a fődíjasoknak a Szövetség elnöke, Hinora Ferenc, valamint a Lounge Group médiaigazgatója Hidvégi Krisztina adott át.
Most először nem volt közönség, így a Lounge Group kis létszámú stábja két napon át rögzítette a cseppet sem hétköznapi eseményt, lehetőséget adva arra, hogy később bárki a boldog pillanatok részesévé válhasson.

 

„Mikor elolvastam az e-mailt, azonnal felugrottam és sikítottam egyet. Nagyon felemelő érzés ezt a neves díjat átvenni.” – mondja Bányai Brigitta, a Bilingual Program PR és marketing menedzsere. A www.lounge.hu/mda oldalon található díjátadó-kisfilmekben ugyanis többen elmesélik, mi volt az első reakciójuk, amikor megkapták azt a bizonyos e-mailt, amelyből kiderült: gyémántdíjasok lettek.
A Designabc-nél emiatt egy napra le is állt a munka, erről Bartal Péter ügyvezető beszélt:
„Ez azt hiszem délelőtt volt, úgyhogy a nap további része az el is szállt, mert utána már senkinek nem volt kedve dolgozni egy ilyen örömcunami után.”

A két fődíjat a Billingo Technologies Zrt. („Az Év Megbízója”) és a Kreatív Vonalak Kft. („Az Év Ügynöksége”) érdemelte ki, míg különdíjat a Klausz Social Group Kft. („Az Év Marketing Nagykövete”), valamint a Móricz Zsigmond Színház kapott.
Ők valamennyien elnyerték a Lounge Group-különdíját is, amely egy nagyértékű szakmai előadást jelent a nyertesek számára.

Az egyik fődíjas, a Kreatív Vonalak ügyvezetője, Nagy Barna azt mondta, meglepte őket az eredmény.
„Nagyon izgatottak voltunk a nevezéskor, mert egy ilyen felfordult évben, amikor semmit nem lehetett biztosan tudni és nagyon az ösztöneinkre kellett hagyatkozni, arra, hogy ez így sikerült, hogy 12 gyémántos nyertes pályázatunk lett, illetve a fődíj meglett, erre álmunkban sem számítottunk.”
Hatalmas örömöt érzett Sárospataki Albert is, a Bilingo vezérigazgatója, amikor kiderült, hogy 2020-ban ők „Az Év Megbízói”: „Óriási volt az ováció a cégen belül. Ez egy hatalmas elismerés számunkra, hogy 11 díjat nyertünk 12-ből. Úgyhogy most tényleg megcéloztuk a csúcsot.”

A csúcsot pedig úgy tűnik a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group is megcélozta, a verseny történetében ugyanis még sosem volt ennyi nevező és sosem került ennyi gyémántdíj kiosztásra. Ráadásul hamarosan további videók érkeznek a lounge.hu/mda oldalra, a fődíjasokról ugyanis különleges imázs-kisfilmek készülnek, így napokon belül láthatjuk azt is, hogy az üvegtrófeák milyen irodaházak polcaira kerülnek fel.  

 

 

Képek a nyertesekről: 

"Az Év Megbízója" fődíj átadása: Hidvégi Krisztina, médiaigazgató, Lounge Group, Sárospataki Albert, vezérigazgató és Sipos Zoltán, marketingmenedzser, billingo.hu, Hinora Ferenc, elnök, Magyar Marketing Szövetség

"Az Év Ügynöksége" fődíj átadása: Hidvégi Krisztina, médiaigazgató, Lounge Group, Benczur Ákos, marketingtervező és Nagy Barna, ügyvezető, Kreatív Vonalak, Hinora Ferenc, elnök, Magyar Marketing Szövetség

"Az Év Marketing Nagykövete" különdíj átadása: Klausz Melinda, közösségi média specialista, kozossegi-media.com,  Hinora Ferenc, elnök, Magyar Marketing Szövetség

Bányai Britigitta, PR és marketing menedzser és Györke-Szilágyi Éva, ügyvezető, Bilingual Program, Katona Norbert, operatív igazgató, Magyar Marketing Szövetség

Szesztay Péter, ügyvezető, BP Digital

Jovon Viktória, PPC menedzser, Chiro Marketing

Szabácsik Gergely, ügyvezető igazgató, Yellow Bird

Csility Tamás - kreatív igazgató, Creatum Branding & Reklámügynökség

Fincza Gergely, ügyvezető, Y-shift

Gózon Ágnes - okl. mérnök-közgazdász, E-ton Inbound Marketing Ügynökség

Justin Sára marketing & event manager, Hermann Zsuzsanna, ügyvezető-főszerkesztő és Molnár Máté, média- és marketingmenedzser, Trade magazin

Körző Nóra, senior social media menedzser, HD marketing

Mihovics Pálma, key account menedzser, Open Media Group

 

 

Mészáros Kata - marketing-üzletfejlesztési vezető Loginet Systems

Benedek Eszter, Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezető, Nagy Dénes, JCDecaux Hungary, account team leader

Békési Barbara - marketing menedzser, Budapest Congress Center

Torday Gábor, kreatív vezető, KNK

Sipos Zoltán - ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll

Pap Sára, márkatulajdonos, INGLOT Hungary

 

 

Pálfi Éva, brandstylist iparművész, női marketing szakértő, alapító, B2W

Mátyus László, Smart City vezető szakértő, EDC Debrecen

Balázs Réka, digitális kampánymenedzser, Provident Pénzügyi Zrt.

Buranits Ildikó, tulajdonos SBI Promotion, jogtulajdonos, Fitparade

Gász Máté - projektmenedzser, UpSolution

Máté-Csóti Janka, CEO, Tricky Communications

Bartal Péter, ügyvezető, DesignABC

Keczán Pál, ügyvezető, Bowman and Becker

 

 

translation.fe.title.customers