Ha reklám, hirdetés területen folytatnád karriered, már ismered a területet, de gyorsabb fejlődésre, nagy kampányokra, felelős munkakörre vágysz, és szívesen csatlakoznál egy lendületes és akadályokat nem ismerő csapathoz, itt a helyed!
Feladatok
Szenior médiatervező munkatársak mindennapi munkájának támogatása
Részvétel média-stratégiák kidolgozásában, és médiatervek összeállításában
Médiatulajdonosokkal való egyeztetések
Együttműködés a kreatív divízió tagjaival
Médiakampányok lemenedzselése, nyomon-követése, mert rajtad múlik majd, hogy a megtervezett médiastratégia és médiaterv milyen hatékonyan valósul meg, így mind a kreatív csapat tagjaival, mind a média kapcsolattartóival folyamatos összhangban, őket koordinálva kell fellépned
Részvétel a médiakampányok eredményeit, hatékonyságát összefoglaló prezentációk, elemzések, analitikák és dokumentációk készítésében
Elvárások
Minimum 1 év médiatervezői és/vagy médiavásárlói munkakörben szerezett tapasztalat
Erős statisztikai és elemző affinitás
Precizitás, gyors gondolkodás
Rugalmas munkavégzési stílus, szeresd a pörgést és a minden napi kihívásokat
Kreativitás, pro-aktivitás, talpraesett személyiség
Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek
Csapatszellem
Nem ismersz lehetetlent
Nyitott, tanulni és fejlődni akaró személyiség
Gazdasági vagy kommunikációs területen szerzett felsőfokú végzettség
Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
Erős számítógépes ismeretek (MS Excel és PowerPoint)
Amit kínálunk
Versenyképes fizetés és juttatási csomag