Médiatervező és -vásárló, kampánymenedzser

Ha reklám, hirdetés területen folytatnád karriered, már ismered a területet, de gyorsabb fejlődésre, nagy kampányokra, felelős munkakörre vágysz, és szívesen csatlakoznál egy lendületes és akadályokat nem ismerő csapathoz, itt a helyed! 

Feladatok

Szenior médiatervező munkatársak mindennapi munkájának támogatása

Részvétel média-stratégiák kidolgozásában, és médiatervek összeállításában

Médiatulajdonosokkal való egyeztetések

Együttműködés a kreatív divízió tagjaival

Médiakampányok lemenedzselése, nyomon-követése, mert rajtad múlik majd, hogy a megtervezett médiastratégia és médiaterv milyen hatékonyan valósul meg, így mind a kreatív csapat tagjaival, mind a média kapcsolattartóival folyamatos összhangban, őket koordinálva kell fellépned

Részvétel a médiakampányok eredményeit, hatékonyságát összefoglaló prezentációk, elemzések, analitikák és dokumentációk készítésében

 

Elvárások

Minimum 1 év médiatervezői és/vagy médiavásárlói munkakörben szerezett tapasztalat

Erős statisztikai és elemző affinitás

Precizitás, gyors gondolkodás

Rugalmas munkavégzési stílus, szeresd a pörgést és a minden napi kihívásokat

Kreativitás, pro-aktivitás, talpraesett személyiség

Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek

Csapatszellem

Nem ismersz lehetetlent

Nyitott, tanulni és fejlődni akaró személyiség

Gazdasági vagy kommunikációs területen szerzett felsőfokú végzettség

Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

Erős számítógépes ismeretek (MS Excel és PowerPoint) 

 

Amit kínálunk

Versenyképes fizetés és juttatási csomag

Pozíció
Önéletrajz feltöltése* (pdf, doc, docx)
az adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárulok adataim további kezeléséhez a jövőbeni nyitott pozíciók betöltése érdekében
carrier_kép

Ügyfeleink