Keressük Recepciós munkatársunkat azonnali kezdéssel, aki II. kerületi irodánkban front office, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokkal segíti cégünk gördülékeny működését.
Milyen feladatokra számíthatsz a pozícióban:
- Vendégek, Ügyfelek fogadása, segítése
- Irodai helységek megbeszélésekre való előkészítése
- Postai ügyek intézése (napi posta kezelése, küldemények postázása)
- Futároztatás megszervezése
- Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése, készletek nyomon követése, szolgáltatások szervezése
- Utazásszervezés, egyéb szervezési feladatokban való részvétel
- Közösségi területek rendben tartása
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Téged keresünk, ha:
- Legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel, előnyben részesítjük a folyamatban lévő felsőfokú tanulmányokat
- Preferáltan rendelkezel legalább 2 éves releváns munkatapasztalattal (recepciós vagy kereskedelmi területen)
- Középfokú angol nyelvtudásod van
- A MS Office programokat felhasználói szinten ismered
- Munkádat jellemzi a kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, precizitás és a határidők pontos betartása
- Önállóan és felelősségteljesen végzed a munkádat
- Több felé tudod osztani a figyelmed, ha kell – egy egész csapat számít majd a segítségedre,
- Vidám, közvetlen személyiségnek tartod magad, akit pozitív hozzáállás jellemez.
Előnyt jelent, ha rendelkezel a következővel:
- "B" kategóriás jogosítvány
Mit ajánlunk számodra?
- Versenyképes bérezés és juttatási csomag
- Bejárás támogatás nettó 10.500 Ft /hó
- AYCM sport pass
- Céges laptop és telefon
- Dinamikus csapat
- Hosszútávú munkalehetőség
- Családbarát munkakörnyezet és kutyabarát iroda
- Pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat.
Munkavégzés helye:
- 1022 Budapest, Tövis utca 10.