Szenior Média Elemző

Olyan médiakampányok elemzésében és folyamatos fejlesztésében vehetsz részt, amelyeknél az elsődleges cél a figyelem felkeltése, a márkakapcsolat elmélyítése és a közönségek viselkedésének minél pontosabb megértése.

Nálunk a helyed, ha:

  • Érdekel hogyan működik a kampányok mögötti adatstruktúra, és nem csak a „mit?”, hanem a „miért?” is foglalkoztat.
  • Szívesen követed végig egy médiakampány teljes életciklusát adatgyűjtéstől a riportálásig.
  • Motivál, hogy valódi hatással lehetsz az eredményekre – nemcsak számolsz, hanem értelmezel, javasolsz, alakítasz.
  • Szereted, ha a munkád jól szervezett, átlátható, mégis mindig van benne kihívás és újdonság.

Feladatok:

  • Médiakampányok adatainak elemzése, következtetések levonása
  • Időszakos és rendszeres riportok elkészítése, fejlesztése
  • Piaci trendek elemzése
  • Riportálás belső és külső érdekeltek felé
  • Médiatrendek változásának lekövetése
  • Proaktív gondolkodás új trendek felismerésében, kielemzésében

Elvárások:

  • Legalább  4-5 év elemzői tapasztalat
  • Médiapiaci ismeretek
  • Jártasság digitális felületek adatainak elemzésében
  • Adatstruktúrák átlátása
  • Ok-okozati összefüggések felismerése
  • Komplex analitikai eredmények prezentálása 
  • Több projekt egyidejű futtatása

Előnyök:

  • Gemius Audience, Google Analytics, Looker Studio, Supermetrics használata
  • Meta és egyéb PPC-kampányok elemzésében jártasság
  • Tapasztalat AI-eszközökkel vagy automatizált riportálási megoldásokkal

Amit mi nyújtunk

  • Versenyképes juttatási csomag és bónuszrendszer,
  • Hibrid munkavégzés és állatbarát irodai környezet,
  • Támogató, szakmailag elkötelezett, emberileg inspiráló csapat,
  • Valódi fejlődési lehetőség: tréningek, workshopok, konferenciák és networking lehetőségek igényeid szerint
translation.fe.keyword.position
translation.fe.keyword.cv* (pdf, doc, docx)
translation.fe.keyword.privacyAdditional
carrier_kép

translation.fe.title.customers